Made in Romania

Despre

Made in Romania

Made in Romania este un proiect unic al Bursei de Valori București (BVB) lansat în scopul identificării, promovării și susținerii celor mai bune povești de creștere din România, viitoarele motoare ale economiei românești și, totodată, sprijinirea acestora pe tot parcursul unui an pentru a le ajuta să-și aducă afacerile la nivelul următor prin îmbunătățirea transparenței, vizibilității și, cel mai important, câștigând capitalul necesar pentru o creștere și dezvoltare ulterioară.

Prin programul Made in Romania ne dorim să coalizăm în jurul nostru cât mai mulți antreprenori, consultanți și investitori, să le oferim posibilitatea de a sta la aceeași masă și, astfel, aceștia să poată lucra împreună pentru dezvoltarea sustenabilă a mediului de afaceri.

Bursa de Valori București desfășoară cel mai avansat și complex program din rândul piețelor de capital europene pentru creșterea nivelului educației financiare. Dedicate cu precădere investitorilor existenți sau potențiali, dar și antreprenorilor, activitățile BVB au scopul de a contribui în mod semnificativ la dezvoltarea culturii financiare din România. În ultima perioadă, BVB a înregistrat o creștere a fluxurilor de capital, din partea investitorilor instituționali și de retail, atât din România, cât și internaționali. Piața de capital din România s-a poziționat pe o traiectorie ambițioasă spre dezvoltare, iar perspectivele de creștere sunt optimiste.

Misiune

Misiune

Misiunea Bursei de Valori Bucuresti este de a transforma piața de capital locală într-un instrument activ de finanțare a economiei românești.

Viziune

Viziune

Obiectivul BVB este de a construi una din cele mai performante piețe de capital din Europa Centrală și de Est prin crearea de oportunități atractive pentru companii și investitori, într-un mediu dinamic și transparent.

Strategie

Strategie

BVB va continua să ofere suportul necesar pentru încheierea cu succes a ofertelor publice pentru companiile de stat, să listeze noi companii private și să atragă un număr cât mai ridicat de investitori activi. Obiective cheie reprezintă transpunerea pe piața de capital locală a celor mai bune practici internaționale și obtinerea statutului de Piață Emergentă.

Poveștile unice ale finaliștilor

Cartea Made in Romania

Povești ale companiilor și partenerilor

Testimoniale

Companii

“Apreciem că am fost nominalizați de Bursa de Valori București și partenerii săi în programul Made in Romania și că prin acest proiect se acordă atenție și companiilor mici din piață, dar cu potențial și dorință de dezvoltare. Ne bucurăm că facem parte din acest proiect și sperăm ca povestea noastră să îi inspire și pe alții.”

— Ovidiu Bodea

Fondator ApiLand

“Programul Made in Romania are un scop bine definit cu care noi rezonăm: identificarea viitoarelor motoare ale economiei românești și asistarea acestora pe parcursul unui an pentru a le sprijini în dezvoltarea afacerilor. Ne dezvoltăm într-o societate în continuă mișcare și evoluție, iar schimbul de informații și experiențe care are loc în cadrul acestui program poate avea o influență pozitivă la nivelul companiilor participante.”

— Horațiu Țepes

Fondator Bilka

“Ne bucurăm să fim parte a programului Made in Romania, o prezență ce ne onorează și ne confirmă încă o dată performanța de a fi în avangarda companiilor românești. O recunoaștere în plus că industria de IT&C din Romania este competitivă nu doar la nivel local și regional, ci și global.”

— Ioan Cocan

Co-fondator Tremend

Parteneri

“Ediția Made in Romania din 2018 a venit în continuarea excelentului demers de anul precedent, prin care apropiem de Bursa și de piața de capital, în general, o gamă cât mai variată de companii autohtone, de branduri autentice și oameni talentați, care au reușit până la urmă să reinventeze peisajul antreprenorial local.”

— Radu Hanga

Senior Advisor to the Board, Banca Transilvania

“Suntem impresionați de numărul de companii înscrise și reacțiile pozitive generate de Made in Romania. Antreprenori cu initiativă, vizionari, care au creat oportunități de dezvoltare locală, care au extins business-ul lor peste hotare și promovează marca «Made in Romania» în toată lumea. Fiecare dintre aceștia este o sursă de inspirație. Selecția finală este un exemplu reprezentativ al companiilor participante.”

— Răzvan Butucaru

Partner, Mazars

“Spiritul celor ce dezvoltă o afacere este cea mai importantă sursă de energie a unei economii, îndrăznesc să spun chiar a unei țări sau a unei întregi culturi. «Enterprise» este unul dintre acele cuvinte care reprezintă mult mai mult decât definiția dintr-un dicționar, este forța care a mișcat întregi continente și a schimbat cursul istoriei. Pentru mine, Made in Romania își dorește să fie un proiect de recunoaștere a existenței acelui spirit în țara noastră, un mod de a ne găsi atât inspirația care să ne motiveze pe toți în a fi mai buni, în a crea valoare și lucruri și idei noi indiferent dacă pornim de la vârfurile științei și tehnicii de ultimă oră sau de la rădăcinile cele mai vechi ale istoriei noastre. Aceste companii strălucesc deja prin propriile puteri, iar faptul că am putea vedea unele dintre aceste companii printre emitenții BVB reprezintă șansa de a face întreaga lume un loc mai luminos.”

— Ovidiu Dumitrescu

Director General Adjunct, Tradeville